“De combinatie van oefeningen en uitdaging in de natuur, gaf mij een moment van bezinning en ander perspectief op wie ik ben en wat ik wil en kan. Jullie zijn een mooi duo, met humor en verdieping.”

Christa

Comments ( 2 )

  • Met grote interesse jullie verhaal gelezen.
    Ik hoop dat velen met jullie op weg willen en zich zullen verrijken met alles wat jullie en de natuur hen te bieden hebben.
    Heel veel succes gewenst.
    Alle liefs van Ed

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *